Klachtenprocedure

Klachten procedure

Bij CKrijwielhandel vinden we het belangrijk om onze klanten centraal te stellen en continu te streven naar verbeteringen in onze serviceverlening.
We nemen eventuele klachten over onze dienstverlening dan ook zeer serieus en zijn uiteraard bereid om met u te kijken naar een passende oplossing, mocht u onverhoopt een vervelende ervaring hebben gehad bij één van onze processen.
Mocht u een klacht, negatieve ervaring of verbetering met ons willen delen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wij kijken dan samen met u naar een passende oplossing, om te zorgen dat we een vervelende situatie toch een positieve wending kunnen geven.

 

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunt u telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: (+31) 023-576.9162. Ons e-mailadres is Ckrijwielhandel@hotmail.nl

 


Mocht u niet tevreden zijn met de geboden oplossing van onze klantenservice, dan vragen wij u zich te wenden tot Ckrijwielhandel@hotmail.nl. Wij zullen binnen zeven dagen inhoudelijk reageren op uw klacht.

 

 

E-Bike info- en testdag

Beste Klant.
Bent u op zoek naar een elektrische fiets en wilt u er één aanschaffen:

Dan kunt u bij CK Rijwielhandel elke maandag middag tussen 13.00 en 15.00 uur de modellen bekijken en uitproberen.
Wij zullen u alle informatie en tips doorgeven, om de juiste keuze Elektrische fiets aan te schaffen, die bij u zal passen !!
De koffie staat klaar !!

Met vriendelijke Groeten,

Team CK Rijwielhandel.

Neem contact met ons op

023-5769162
ckrijwielhandel@hotmail.nl